viernes, 2 de diciembre de 2016

Desembre dia 2

Ah, distinctly I remember it was in the bleak December,
And each separate dying ember worught its ghost upon the floor."
The Raven, Edgar Allan Poe

Les meues nits están siguent perturbadores. No és culpa del fred de desembre, perquè les grosses mantes sempre són un alleugeriment.


La culpa va ser de la meua maleïda ànima, perquè va més enllà de la meua lògica durant el dia. Ella decideix crear histories catastròfiques que s' alimenten dels raigs de luna i derreteixen els meus acaramelats somnis i els converteixen en matèria gris. I encara fa mal, em fa mal. I encara, em costa un poc dormir.


Pense en que em fan mal els pulmons, l'esquena, encara que tal vegada el que més greu estiga, siga el meu cor.


I encara espere que em deixe de fer mal. I encara, espere que em coste un poc menys, dormir.


No hay comentarios:

Publicar un comentario