sábado, 3 de diciembre de 2016

Desembre dia 3

"We're all mad here" Alice in Wonderland, Lewis Carrol

Hui us conte coses boniques.
Ara tinc casi vinte anys, així que em toca bufar les veles. Eixe treball en el que podria ser profesional. Encendre-les i apagar-les i seguir pronunciant infinits desitjos, que espero que este any es cumplisquen.

Igual que ahir, hui estaré amb las Chicas i a més també estarán Las Sinsombrero. I ens tornarem bojes, encara que mai necessitem tornar-nos, ja ho estem. Ahir, las Chicas em van donar la llibreta, la nostra llibreta. Mai havia pensat que la portariem a tan inesperat registre, em segueix sorprenent el que un simple quadern pot arribar a significar per a nosaltres.

¿Em pesen els meus 19? En realitat, no. L'únic problema és que el número no m'agrada res el nombre, pel que fa a les demés coses, crec que els estic vivint bé i ja puc estar agraïda per això.


No hay comentarios:

Publicar un comentario